Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ευγνωμοσυνη

Όταν εξοικειωθείτε με το νόμο της έλξης θα καταλάβετε ότι ένα μεγάλο μέρος της εκδήλωσης της επιθυμίας σας και των στόχων σας στη ζωή είναι να έχετε ευγνωμοσύνη. Όταν είστε πραγματικά ευγνώμονες και θα δώσετε τις θερμές ευχαριστίες στο συμπαν για όλα όσα έχετε ήδη στη ζωή σας, θα αρχίσετε να προσελκύετε περισσότερα πράγματα για να είσαστε ευγνώμονες.

Χρησιμοποιώ ένα ημερολόγιο ευγνωμοσύνης και από την προσωπική εμπειρία ειναι πραγματικά σούπερ απολαμβάνω την εκδήλωση των επιθυμιών μου, στην πραγματικότητά μου. Οταν έχω μια τοποθέτηση της ευγνωμοσύνης μου είναι σαν να πατάω το κουμπί fast forward για τις επιθυμίες μου!

Κάθε μερα γράφω δύο σελίδες, η πρώτη ειναι, αυτη που μπορώ να δώσω τις ευχαριστίες μου για την ημέρα που έχω βιώσει και στη δεύτερη για την επόμενη ημέρα γραφω τα πραγματα όπως θέλω να τα ζήσω

Το κλειδί εδώ είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει όλα όσα γράφετε στο ημερολόγιο σας σε ενεστώτα χρόνο, ακόμα και τα σημεία που θέλετε να προσελκύσετε κατά τη διάρκεια της επόμενης ημέρας σας. Ξεκινήστε την κάθε πρόταση με - Είμαι τόσο ευτυχισμένη και ευγνώμων τώρα ......... ή Είμαι τόσο ευγνώμων που ... Όπως θα γράφετε στην πρώτη μέρα για αυτό που μόλις ζήσατε σε ενεστώτα χρόνο, ετσι να γράψετε, επίσης, τη δεύτερη σελίδα με τον ίδιο τρόπο, σαν να έχει ήδη συμβεί.

Θα πρότεινα να ξεκινήσετε με μικρότερα πράγματα που θα θέλατε να εμφανιστουν την επόμενη μέρα, με αυτόν τον τρόπο θα βλέπετε αυτά τα πράγματα να αρχίζουν να εμφανίζονται στη ζωή σας "ως δια μαγείας" και η πιστη σας θα ενισχύθει και θα είστε σε θέση να αξιοποιήσετε τη δημιουργία και εκδήλωση της των ιδανικών πράγματων που επιθυμείτε στη ζωή.

Ένα άλλο μεγάλο όφελος για την ολοκλήρωση ενός ημερολογιου ευγνωμοσύνης είναι ότι μπορείτε επίσης να θέσετε τον εαυτό σας τακτικά σε ενα καλο συναίσθημα(μια καλη συχνότητα ), όταν είστε σε ενα καλο συναίσθημα θα προσελκύσετε περισσότερα πράγματα για να αισθάνεστε καλά για θα εμφανιστούν στη ζωή σας.

 http://o-nomos-tis-elksis.forumgreek.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου