Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

πως να παρετε τον πρωην σας πισω με το νομο της ελξης 1

ΜΕΡΟΣ - 1 


"πολλούς απο εσας αυτο που σας απασχολεί ειναι να παρετε πισω εναν πρώην ? : 

" "ρωτάτε τι θα γινει και αν θα ειστε παλι μαζι " 
αραγε μπορείτε να πάρετε τον πρώην σας πισω με το νομο της ελξης ? 

Η απάντηση είναι ΝΑΙ! με τον νομο της ελξης Μπορείτε να σας προσελκύσετε τον πρώην εραστή σας πίσω στη ζωή σας. 
Μπορώ να σας πω με έμφαση, ότι μπορείτε σιγουρα να παρετε τον πρωην σας πισω δεν υπαρχει ουτε ίχνος αμφιβολίας, οτι εσεις και ο πρωην σας μπορειτε να ειστε μαζι 

Το ξέρω γιατί το έχω κάνει. Είμαι η ζωντανή απόδειξη αυτού του μυστηριώδους και θαυματουργού φαινόμενου! (Στην πραγματικότητα, δεν είναι μυστήριο ή θαυμα ή κάτι τέτοιο).. Μάλιστα, έχω προσελκύσει ανθρωπους στη ζωη μου σε αρκετές περιπτώσεις.και αυτο συμβαινει συχνα. Δεν είμαι μοντέλο . Δεν είμαι μια διασημότητα. Ούτε είμαι εκατομμυριούχος 

. ποτε δεν ειχα προβλημα να προσελκυσω εναν πρωην πισω ακολουθησα τα εξης πραγματα για να παρω τον πρωην μου πισω .αν σας αποασχολει πως να διατηρησετε τη σχεση σας αυτο δεν ειναι ενα θεμα που σας ταιριαζει . . Αυτό είναι αποκλειστικά ενα θεμα : πως να προσελκυσετε τον πρωην σας πισω με το νομο της ελξης 

ακομα και τωρα που τα γραφω αυτα εγω ειμαι με εναν πρωην. Μπορώ να πω ότι ήταν η αγάπη της ζωής μου.Τον εχω προσελκύσει πισω παρολο που περασε πολυς καιρος απο τοτε που χωρισαμε και παρολο που έφταιγα εγω για το χωρισμο



έχω ήδη προσελκύσει τον πρωην στη ζωή μου. στο παρελθόν ήμουν στην ιδια θεση με εσας . 

Δεν θα μπω σε όλες τις λεπτομέρειες της "ιστορίας μου", αλλά εγώ θα σας πω το εξής: μπορει να σκεφτείτε οτι η κατασταση δεν ηταν τοσο ασχημη σαν τη δική σας επιτρέψτε μου να σας πω Δεν ήταν τόσο άσχημη σαν τη δική σας. 

ΗΤΑΝ χειρότερα! 

Προσβολές, τις κατηγορίες, λέξεις κατάρες, Μετά το χωρισμα υπήρχαν και άλλα τριτα ατομα , κλπ. Ήταν άσχημο. (βασικά, παραδέχομαι αυτό, χωρίς ντροπή, ότι εγώ παρακάλεσα το χωρισμα Και εχασα το σεβασμο αυτου του ανθρώπου στην πορεια . Δεν ειχα καμια επαφη μαζι του . 

τα ακουσα όλα. 
«Δεν αγαπώ" 
"Δεν έχω συναισθήματα για σενα" 
"Δεν θέλω να είμαι μαζί σου" 
* ποτε δεν θα νιώσω κατι για σενα" 
"Δεν θα είμαστε ποτέ ξανά μαζί" 

Μπλα, μπλα, μπλ 
Και τότε, υπήρξα σιωπηλή 

τι να εκανα ? δεν μπορω να περιγράψω τον πόνο που ένιωθα. Ήμουν χαλια , κατάθλιψη, και καταστροφή .Ήμουν σκια εαυτού μου. για να σηκωθώ το πρωι απο το κρεβατι επρεπε να κανω μεγαλη προσπαθεια . 

Αλλά το μονο που ήξερα ηταν πώς να χρησιμοποιω το νόμο της έλξης σωστά σε αυτά τα θέματα. 

Και θα σας πω αυτό, Όλος ότι ο πόνος που αισθάνεστε είναι δικη σας δημιουργία θα πρέπει να αναλάβετε την ευθύνη γι 'αυτό, αν θέλετε να έχετε άλλη μια ευκαιρία με τον πρώην σας


η συνεχεια εδω http://o-nomos-tis-elksis.forumgreek.com/t85-topic

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή