Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

καθυστέρηση στην εκδήλωση

Πολλοί από εσάς αναρωτιούνται γιατί παίρνουν τόσο καιρό να εκδηλώθουν οι επιθυμίες μας?Τότε θα αρχίσουν να αμφιβάλλουν αν ο νομος της ελξης λειτουργεί πραγματικά ή αν κάνουν τη σωστή διαδικασία, γιατι φαίνεται ακριβώς οτι πάρνει πολύ χρόνο για να καταλήξουν στο σημείο της εκδήλωσης.

Πρεπει να ξέρτε αυτό:Ο νομος της ελξης είναι πραγματικός και πάντα λειτουργεί! ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ! Επειδή οι επιθυμίες σας δεν εκδηλώνονται μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα δεν σημαίνει ότι ο νομος της ελξης δεν είναι πραγματικός .

Το ακόλουθο είναι ένα παράδειγμα του γιατί η χρονική καθυστέρηση είναι ένα καλό πράγμα:

Μερικές εβδομάδες πριν, ένιωθα πολύ αρνητική και προς τα κάτω για μια-δυο μέρες. Σκεφτόμουν τα πράγματα που ένιωθα. Όπως και τι ελπίζω αλλα και τι θέλω .
Αυτό που σκεφτόμουν και το αίσθημα ήταν μόνο προσωρινό και ήταν το συνειδητό μυαλό μου που μου έδωσε αυτές τις αρνητικές σκέψεις και τα συναισθήματα. Αυτό συνεχίστηκε για αρκετές ημέρες. Είχα, επίσης, αμφιβολίες και ένιωθα αδιάφορη αλλά παρ 'όλα αυτά σκεφτόμουν τα πράγματα που πραγματικά δεν θέλω (ακόμα κι αν για μια στιγμή σκέφτηκα ότι είναι αυτό που ήθελα.) Στη συνέχεια, το υποσυνείδητο μου κλώτσησε μέσα και είπε στην καρδιά μου, "Τώρα , ξέρεις ότι αυτό που σκέφτεσαι και το συναίσθημα θα εκδηλωθεί τελικά εάν κρατήσεις τη σκέψη σου και συναίσθηματα σου με αυτόν τον τρόπο, και ξέρεις ότι αυτό που σκέφτεσαι τωρα και το συναίσθημα αυτο δεν είναι αυτό που θέλεις πραγματικά." Πήρα συμβουλές να επανεξετάσω τις επιθυμίες μου και να δω τι είναι αυτό που πραγματικά θέλω. Τώρα ξέρω αυτά τα πράγματα, επειδή έχω ένα άτομο σε αυτό που με συμβουλεύει έτσι είπα στον εαυτό μου, ακολουθήστε τις συμβουλές που δινεις εσυ στους αλλους ." Όπως όλοι γνωρίζετε, είναι ευκολότερο να δώσεις συμβουλές από ό, τι πρόκειται να χρησιμοποιήσεις την ίδια συμβουλή στον εαυτό σου, αλλά ήξερα ότι θα πρέπει να αλλάξω αυτές τις περιορισμένες πεποιθήσεις και τις αμφιβολίες πριν να εκδηλώθούν.

Με ταρακούνησε το εξής :
Τι θα συμβεί αν το σύμπαν είχε εκδηλώσει τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου, αμέσως ή σε σύντομο χρονικό διάστημα; Δόξα τω Θεώ, υπήρχε μια χρονική καθυστέρηση! Το σύμπαν γνώριζε ότι η καρδιά μου δεν ήθελε αυτό που ήλπιζα σε συνειδητό επίπεδο. Πιστεύω ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στο χρόνο έτσι ώστε να έχουμε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε εκ νέου τι είναι αυτό που πραγματικά θέλουμε , επειδή μερικές φορές αυτό που «σκεφτόμαστε » οτι θέλουμε δεν είναι πραγματικά αυτό που πραγματικά θέλουμε. Σε περίπτωση που οι επιθυμίες μας εκδηλώνονταν αμέσως, δεν θα είχαμε αυτή την ευκαιρία να αλλάξουμε το αίτημά μας Έτσι, σε αυτές τις περιόδους αναμονής, να είμαστε ευγνώμονες που ο δημιουργός του σύμπαντος εργάζεται και φέρνει τα πράγματα εκεί που πρεπει να ειναι στην τέλεια θεση στη σωστή στιγμή, όταν είμαστε έτοιμοι να λάβουμε . Τώρα, εάν είστε ακόμα σε αναμονή για κάτι που είστε σίγουροι ότι θέλετε, θα μπορούσε να είναι ότι χρειάζεται χρονος ακόμη για να επιλυθούν καποια πραγματα , ή δεν το έχετε ξεχάσει , ή δεν είστε έτοιμοι, Έτσι, να είμαστε ευγνώμονες για το χρονοδιάγραμμα του σύμπαντος και ότι η χρονική καθυστέρηση, γι 'αυτό είναι αναγκαία για να εκδηλωθούν και να προσελκύσουμε τα πιο υπέροχα πράγματα!

Το κλειδί εδώ είναι να ξέρουμε και να πιστέψουμε ότι τα πάντα συμβαίνουν για έναν πολύ καλό λόγο. Ακόμα και οι χρονικές καθυστερήσεις. Και θα πρέπει να αναζητήσουμε πάντα στην καρδιά μας για το τι είναι αυτό που πραγματικά θέλουμε γιατί το συνειδητό μυαλό μας δεν είναι μια αξιόπιστη πηγή σε όλα, αλλά το υποσυνείδητο μυαλό μας / ανώτερος εαυτός / καρδιά / το ένστικτο!

Μια μικρή σημείωση εδώ: Ακόμη ψάχνω για την τέλεια δουλειά. Ωστόσο, δεν έχω σκεφτεί τι ειναι αυτό που θέλω σε μια δουλειά που θα με έκανε να αγαπώ πραγματικά αυτη τη δουλειά. Αυτός είναι ο λόγος που είμαι ακόμα σε αναμονή. Έχω κάνει αίτηση για αρκετές θέσεις εργασίας, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν αυτές οι θέσεις εργασίας θα με ικανοποιούσαν έτσι είναι πολύ καλό που δεν έχω εκδήλωση για αυτές τις θέσεις εργασίας έτσι δεν είναι;

Είμαι τόσο ευγνώμων που ξέρω "το μυστικό". . http://o-nomos-tis-elksis.forumgreek.com

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΥΣΤΡΟΠΟ ΝΟΙΚΑΡΗΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΜΟΡΦΗΣ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΚΑΙΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΑΣ 12/09/2016 ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω αν ειχα τετοιο θεμα θα εκανα διαλογισμό και θα φανταζομουν το σπιτι αδειο
      και στη λιστα ευγνωμοσυνης θα εγραφα
      ευχαριστω που ο ....μου εδωσε ολα τα νοικια
      ευχαριστω που ο ...εφυγε απο το σπιτι
      ευχαριστω που ο ....ειναι συνεπείς στις υποχρεωσεις του απεναντι μου
      ευχαριστω που το σπιτι μου ειναι παλι ελευθερο

      κλπ

      Διαγραφή