Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Το μαγικό Κουτί της δημιουργίας

Το μαγικό Κουτί Δημιουργίας είναι κάπως παρόμοιο με τον πινακα διόρασης (οσοι εχουν διαβασει το μυστικό τον ξέρουν ) . Μπορείτε να επιλέξετε ένα ωραίο κουτί και να ρίχνετε μεσα τις εικόνες των πραγμάτων, γεγονότων, εμπειριών κλπ. που θέλετε να εκδηλωθούν . Εάν δεν μπορείτε να βρείτε μια εικόνα για κάτι που επιθυμείτε γράψτε με μια λεπτομερή περιγραφή την επιθυμία σας και αφήστε την να πέσει σε αυτό το κουτί. Σκεφτείτε οτι αυτο το κουτι ειναι ο κοσμος σας και βαζετε σε αυτο οτι θελετε να συμβεί στον κοσμο σας . Θα πρέπει να πιστεύεται απόλυτα πως ό, τι βάζετε σε αυτό το κουτι θα πραγματοποιηθεί .

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι όταν το κάνετε αυτό θα πρέπει να αισθάνεστε ευτυχείς. Το σημαντικό ειναι να απολαύσετε τη διαδικασία, γνωρίζοντας πλήρως ότι οτιδήποτε και αν πέφτει μέσα στο κουτί, θα πραγματοποιηθεί ! Εναι μια θαυμάσια άσκηση και ευχαριστήθηκα το ψαλίδισμα στις φωτογραφίες από εφημερίδες και περιοδικά, και τη ρίψη τους μεσα στο κουτί μου. Αισθάνομαι τόσο ωραία Μετά από αυτό, εγώ πραγματικά δεν ανησυχώ εάν αυτές οι επιθυμίες θα πραγματοποιηθούν γιατί ήδη αισθάνομαι ότι έχουν πραγματοποιηθεί

Είχα δοκιμάσει κατι παρόμοιο πολύ παλιά , πριν ακουσω για αυτό. Είχα γράψει κάποιες από τις επιθυμίες μου και τις έβαλα σε ένα κουτί. 90% των επιθυμιών έγινε πραγματικότητα. Οι υπόλοιπες, ήμουν πάρα πολύ προσκολλημένη σε αυτες και δεν ήμουν σε θέση να ξεχασω .... έμεινα προσκολλημένη σε αυτές τις επιθυμίες, με αποτέλεσμα να είναι ακόμα στο αόρατο! Έτσι, θα έλεγα, να βάλετε όλες τις επιθυμίες σας σε αυτό το κουτί και να τις ξεχάσετε εντελώς . Αυτό έχει λειτουργήσει για μένα.

έτυχε ποτε να δοκιμάσει κάποιος κατι σαν αυτο? θα μπορουσε ισως να μοιραστεί την εμπειρία του μαζι μας

http://o-nomos-tis-elksis.forumgreek.com 

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ 2 ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλλοι λενε ναι αλλοι οχι .......εγω το εχω κανει και με εχει βοηθήσει μάλιστα να μην κολλήσω πανω στους στόχους

      Διαγραφή